2013. június 17., hétfő

Fourth Chapter ~ Telephone

Bonjour, olvasók! Nagyon-nagyon sajnálom a késésem, mert eléggé kevés időm volt, s valljuk be, kedvem sem volt eléggé sok. A részt egyébként már szombaton kellet volna megírnom, de nem volt időm, mivel a barátnőm születésnapi buliján voltam, és így tovább...Nem fogok magyarázkodni, egyszerűen elmondom az igazat ; nem volt sok kedvem írni. Mostanában nem tudom mikor lesz friss rész, megpróbálom minnél hamarább hozni, de nem ígérek semmit, mert elég sűrű a napirendem. Holnap, vagy nem tudom mikor szlovák évzárói dolgozatot írok, és még marad a matek, angol és a többi. Szóval, fogalmam sincs mikor lesz új rész, de megpróbálom vasárnap avagy hétfőn hozni, de ha mégsem sikerült, nyaggassatok chaten.:D
Mint láthatjátok, új desingje van a blognak, amit nagyon szépen köszönök Jeanette T. -nek! :)
Szeretném még megemlíteni a kommenteket, pipákat, feliratkozókat és a 2 dijat! Nagyon hálás vagyok nektek!:) Nem is csacsogok tovább, jó olvasást! Yasmine Summer.


                                                                                                             Later, babies! 




                                 

                                    NEGYEDIK RÉSZ - TELEFON                                 



CARRIE 



Mostanában minden szürke, még a suliban is mindenki letört, aminek Én egy kicsit örülök.

Gonosz vagyok? Nem hiszem, csak mostanában nyugodtabbak a kedélyek. Hát, nem sokat változott a suli, csak egy új tanár jött, aki valljuk be igazán hangos. Reggel esős időben a fekete csizmámban indultam utamra az iskola felé, majd amikor már az udvar előtt voltam, megláttam Annet. Igazi barátokká kovácsolódtunk az elmúlt időkben, aminek tényleg nagyon örülök, mert Ő az egyetlen barátom a suliban  Nancy után. Miközben Nancyre gondoltam előjött belőlem a szomorú énem, amit ha Anneval vagyok szeretnék háttérbe szorítani, hogy Ő is erős tudjon maradni. Jut eszembe, ma Skype-partyt tartunk Marieval, ami inkább ilyen " dumcsizzunk csajos dolgokról - nem tettél semmi rosszat? " dolog. 
Marieval mostanában nagyon keveset beszélünk, mivel Annenak segítek, s az évvégi vizsgákra is hajtok. A csengő hangjára felkaptam a fejem, majd felvettem a váltáskámat, s indultam haza felé. Mivel vége a sulinak, s nincs a közelben a matek tanár, vége. 
Ennyi a kis angyal álcának, az osztály megőrül és kezdődik minden elölről. Porba tiprások, bántások, piszkálások. Oviban még mindenki mondaná a különleges mondatot, a " megmondalak anyunak", de itt már saját magadnak kell elintézned. Megpróbálok segíteni embereknek, de nem mindig megy.


- Nézzétek hogy szalad a kövérke! - mutatott felém Sandra, az egyik lány az osztályból - Ne áltasd magad, még pofán esel a hájaid miatt 

- Undorító állatok - mormoltam, majd felsiettem a dombon, egyenesen a házunkig. Nem szerettem volna anyu szeme elé kerülni, mivel egészen irritáló személyiség vagyok, s a mai nap még rémesebben nézek ki az eddiginél.           


Immáron a saját szobámban egy pár órányi sírás után ülök a laptopom előtt, s megnyitva a Googlet gondolkozom, mit is csináljak ; vagy szenny oldalakat nézek, s elmegy megint az összes életkedvem, vagy Demi Lovato dalokat hallgatok avagy levezetem a feszültséget minden hülyeséggel. Minden esetre a második maradt a bomba biztos terv, s betartva, elkezdethetett a DEMI album. 



Egyszerűen nem bírtam ki, hogy ne nézzek fel. Nem bírtam, s a vége szintúgy rossz kedv lett. Elvette a kedvem a sok élettelen barom, kik annak szentelik életüket, hogy bántsanak embereket név nélkül, nem felvállalva magát. Elmondanak csúnyának, kövérnek, anorexiásnak, magasnak netán kicsinek, mindegy, de nem menekülsz előlük. Előbb utóbb megtalálnak, bántanak, s mint akik jól elvégezték a dolgukat, tovább mennek új prédát keresve, s halálig bántsák. 



- Tudom, hogy soha nem ilyen lányt akaratnál - néztem fel a plafonra - tudom, hogy soha nem egy depressziós, kövérke, s egyben csúnya lányt akartál. Sajnálom, hogy nekem kell itt lennem, s nem egy életvidám, vékony, szép lánynak. Emlékszel, amikor öt évesen megtanítottál biciklizni? Azt mondtad, hogy Te mindig itt leszel nekem, ha bárki bánt, akkor itt leszel, s nem engeded, hogy bántsanak. Hogy mindig a hercegnőd leszek. Emlékszel, apa? Igazad volt. Mindig is a hercegnőd leszek, s Te leszel örökre az Én királyom - szemeim könnybe lábadtak, mikor vissza emlékeztem a sok, szinte rengetek közös emlékünkre apával, mindössze 7 év alatt. 





                                                                                                              LOUIS


- Egy, két, három és  - kezdett bele Harry a Rock Me című dalt, s elkezdtünk énekelni - Do you remember summer 09'... - nem tudtam tovább álni. Egyszerűen a lábaim magam alatt összerogytak. Az utóbbi pár napban alig aludtam, 2 - 3 órát, ha nem kevesebbet. Egyszerűen kimerültnek, senkinek, s tehetetlennek érzem magam. Egy nagy senkinek, hisz' az is vagyok. Egy egyszerű srác, ki 4 remek srác mögött áll. Mindig is így éreztem. Nem illik közéjük. Ők remek srácok, kedvesek, s nem mellesleg helyesek is - nem mintha érdekelne -. S ki vagyok Én? Csak egy átlagos srác, ha nem lennének Ők négyen, Én még mindig a suli kirekesztett diákja lennék. Ők azok a srácok, - s Eleanor-, akik miatt érek valamit. Már régen nem lennék itt, Ők tartják bennem az erőt, a legjobb barátaim, s a szerelmem. 
- Mi a baj, Louis?  - hajolt fölém Liam, hogy megnézze, nincs e valami komoly bajom, oh, dehogy nincs!
- Semmi, csak egy kicsit kimerült vagyok, de csináljuk újra - erőltettem egy mosolyt, majd feltápászkodtam a hideg talajról, a Louis felirattal ellátott mikrofon mögé beálltam, s elkezdtem énekelni, egyedül. A többiek egy kicsit meglepetten néztek rám, majd vállat vonva Ők is folytatták a példám. Kezdődhetett elölről a Rock Me, majd utána sorba a dalok. Az egész próba elhúzódott órákig, s mire hazaértünk már hulla fáradt voltam, ezért a hálószobámba vettem az irányt, ami az emeleten helyezkedik el. Nem fárasztottam magam a ruháim átvételével, ruhástól, mindenestől beledőltem az ágyba, majd a plafonra meredve töprengettem inkább a próbán lévő dolgokon. 
- Nem vagyok közéjük való - suttogtam, majd az oldalamra fordulva elnyomott az álom. 


CARRIE 



Az ágyamon töprengve gondolkoztam pár dolgon, miközben magamban Selena Gomez " Who Says " című dalát énekeltem, mikor megcsörrent a telefonom. Értetlenkedve kerestem a mobilom, gondolkozva, hogy mégis ki zargathat éjfélkor. Mikor rátaláltam a mobilomra, a kijelzőn Anne neve volt jelen. Vidáman beleszóltam, ám a mosoly hamar el is tűnt az arcomról. A telefonom kiesett a kezemből, s pár könnycsepp szaladt végig az arcomon. 


13 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszik a blogod :))
    Légyszi nézz be az enyémbe, és ha tetszik, iratkozz fel! :))
    http://onedhu.blogspot.hu/
    Sok 1D-s hír lesz benne :))

    VálaszTörlés
  2. uramisten, ez nagyon nagyon jóóó<3 siess vele, eddig is olvastam a bolgodat de még nem igazán komiztam.de most ez a vége, uramisten.nagyon megfogott, meg nagyon átélem az egész történetet.SIEEEES<3
    soksokpuszii :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen, nagyon szépen köszönöm a sok dicsérő szavat, el sem hiszed, hogy mennyire jól esnek! Örülök, hogy tetszik!
      Sietek! :)

      Ölel,
      Yasmine Summer.

      Törlés
  3. nagyon imádoooom *-* átérzem a csaj helyzetét :Dvárom a kövit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :)
      Sietek vele! :)

      Yasmine Summer.

      Törlés
  4. Drága Yasmine!

    Wohohoo, megérkezett az új rész!♥ Már nagyon vártam, s mit ne mondjak, megérte! :) Elképesztő lett♥ Szegény Lou, annyira sajnálom:(♥ Carrie♥ Annyire szeretem Őt, és nagyon sajnálom szegényt a sok bántás miatt.:( Csodálaaatos lett♥ Egyszerűen imádom ahogyan írsz, mert elképesztő!!!♥

    Juuj, Anne:(♥ Remélem semmi komolyabb baja nem lesz neki, mert nem szeretném!♥ Csodás!♥ Várom a következő részt!!!:)♥

    Camilla.♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Camilla!

      Rettentően örülök, hogy tetszik, s hogy kommentelsz! :)
      Sietek vele. :)

      Yasmine Summer.

      Törlés
  5. Szia most talaltam meg a blogot es mit mondjak nagyon jo!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Drága Yasmine! (Bár nekem megmaradsz Yasminnak:D)

    Hol is kezdjem..Elősször is bocsánatot szeretnék kérni, amiért csak most kommenteltem, habár a blogodra már felfigyeltem egy ideje!:) Mit ne mondjak, imádom! :)

    Kezdem is az elején; a kinézettel! Imádom a fejlécet, csodás munka, s bár tudom, hogy nem te csináltad, itt is elismerésem Jeanettenek!:) A háttér nem a legjobb választas, de nem is rossz:) A színek passzolnak, szóval az egész kinézet elnyerte a tetszésemet!:)

    Történet;
    Nos, ilyen történetet még nem olvastam, de nagyon-nagyon tetszik, mert egyedi az alapsztori, s az írásmódod sem az utolsó. :)

    A szereplőket remekül kidolgoztad, imádom Carrie és Louis karakterét is:) Tetszik, hogy Louisnak az érzelmesebb oldalát mutatod/írod:)Nagyoon tetszik!:)

    Várom a következő részt! :)

    Lizz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, bocsánat, véletlenül névtelenül írtam:S Hoppá.
      Szóval, Én voltam:)

      Lizz Mayer.

      Törlés
    2. Drága Lizz!

      Nyugodtan! :)
      Egy hatalmas mosolyt csaltál az arcomra, el sem hiszed, hogy mennyire jól esik ez, hogy mennyire örülök, hogy tetszik Nektek a blogom! Nagyon szépen köszönöm, hogy hagytál megjegyzést. :)
      Sietek a következővel. :)

      Yasmine.

      Törlés

NE FELEDD, GYÖNYÖRŰ VAGY! :)