2013. április 21., vasárnap

Prolog ~ Carrie Byrd





" Az emberek elítélnek másokat, de mi okuk van rá? Semmi. Elítélnek, mert kövér vagy, elítélnek mert alacsony vagy, netán magas. Úgy ítélkeznek, mintha Ők tökéletesek lennének, de tökéletes ember nem létezik. Mindenki úgy tökéletes, ahogy van! Az emberek ismeretleneket ítélnek, de miért? Mert unatkoznak, mert nekik ez jól esik, hogy valakinek fájdalmat okoznak. De soha sem vagy egyedül! "


De akkor ki is vagyok Én? Carrie Byrd, egy lány, jó, annyiban különbözök a többiektől, hogy Én nem vagyok megelégedve magammal, akit bántanak. Engem is elítélnek, pedig Én nem tehetek róla... De már megszoktam.

4 megjegyzés:

  1. Kíváncsian várom az 1. fejezetet! ;) xx

    VálaszTörlés
  2. Kedves Yasmin! :)

    Nekem már most nagyon tetszik és megfogtál ezzel a pár sorral is. Biztos vagyok benne, hogy szép történet lesz, de egyben szomorú is. Mindenesetre izgatottan várom a folytatást!:)

    Hugs, Lina xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Lina! :)

      Örülök, hogy tetszik. :) Igen, ezt a történetemet szomorúra tervezem, de megpróbálok vidám jeleneteket is becsempészni. :) Holnap hozom, ha minden igaz! :)

      Kisses,
      Yasmin.xx

      Törlés

NE FELEDD, GYÖNYÖRŰ VAGY! :)